​Tips til køreprøven​

• ​Se langt frem, længere end der hvor dine øjne hviler. Du skal se tavler, lys-kryds og afmærkninger på kørebanen, følge med i trafikken og have tid til at reagerer korrekt.
  • Kør bilen behageligt, giv dig tid til at betjene bilen. Gearvalg, indkobling og gas samt rolige og præcise ratdrejninger.
  • Placering på kørebanen skal planlægges ud fra de forhold du møder på din vej, det vil meget ofte betyde vognbanen længst mod højre, men ikke altid.
  • Husk altid at, holde god afstand til forankørende og sideafstand til parkerede biler og cykler, er du i tvivl om der er plads, så brems.
  • God sikkerheds-orientering (spejle og skulder) før igangsætning, sammenfletning, vognbaneskift og svingning.
  • Lyt og udfør med det samme, så snart du har fået besked om hvad vej du skal køre, og placér dig hensigtsmæssigt.
  • Kør friskt og kvikt, ingen gider se ”bedstemorkørsel”, det vil sige, at du skal køre med den størst tilladte og forsvarlige fart.

Og husk: køreprøven, er en prøve, hvor du skal vise at du kan køre bil, som du har lært det af mig. Ingen fansi opvisning! Tro på at du kan køre bil, så kan du også overbevise den prøvesagkyndige, at du kan køre bil.

Kør afslappet og nyd turen :)​

Tilmeld dig holdstart i dag hos Lundsgaard Køreskole

Udfyld formularen herunder for tilmelding til kommende holdstart.

Venligst acceptér, at vi indsamler de indtastede data *
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

kontakt lundsgaard køreskole

Information om holdstart og tilmelding

Du er meget velkommen til at ringe til mig på telefon +45 6016 1430 og få en snak om de ting du er interesseret i at høre mere om. Vil du hellere maile, kan du få svar inden for en dag. Send en e-mail til karen@lundsgaardkoreskole.dk. Ønsker du at tilmelde dig undervisning i min køreskole, skal du udfylde formularen.

Telefon:

Adresse:

​​Nedermarken 9, 5560 Aarup

2aefff1a-9ac7-4513-86af-373a3fe95f56

Telefon:

Alle dage fra 08.00 – 16.00

Mails besvares alle dage. Benyt
​formularen her eller mail: karen@lundsgaardkoreskole.dk

Om Lundsgaard Køreskole

Hos Lundsgaard Køreskole tilbyder jeg et trygt og professionelt undervisningsforløb til kørekort kategori B.

På Lundsgaard Køreskole kan du gennem mit grundige undervisningsforløb, have kørekort inden for 3 måneder.