​Kørselsforbud

Kørselsforbud​

Hvis du har fået kørselsforbud, skal du aflevere dit kørekort til politiet. Du kan først få dit kørekort tilbage, når du har gennemgået særlig køreundervisning og bestået den kontrollerende køreprøve. Skyldes kørselsforbuddet spirituskørsel, skal du i stedet for særlig køreundervisning gennemgå et Alkohol, Narko og Trafikkursus.

Særlig køreundervisning

Hvis du har fået kørselsforbud, skal du gennemføre særlig køreundervisning hos en godkendt kørelærer, inden du går til den kontrollerende køreprøve. Den særlige køreundervisning tager fat i tre udvalgte dele af den almindelige uddannelsesplan, som man gennemgår til den almindelige køreprøve:

• Trafikadfærd
  • Grundregler for bilkørsel
  • Manøvrer på vej

Undervisningen skal mindst omfatte 8 lektioner af 45 minutter i teorilokale og mindst 8 lektioner af 45 minutter i skolevogn. Undervisningen skal mindst strække sig over 8 undervisningsdage.

Tilmeld dig holdstart i dag hos Lundsgaard Køreskole

Udfyld formularen herunder for tilmelding til kommende holdstart.

Venligst acceptér, at vi indsamler de indtastede data *
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

kontakt lundsgaard køreskole

Information om holdstart og tilmelding

Du er meget velkommen til at ringe til mig på telefon +45 6016 1430 og få en snak om de ting du er interesseret i at høre mere om. Vil du hellere maile, kan du få svar inden for en dag. Send en e-mail til karen@lundsgaardkoreskole.dk. Ønsker du at tilmelde dig undervisning i min køreskole, skal du udfylde formularen.

Telefon:

Adresse:

​​Nedermarken 9, 5560 Aarup

2aefff1a-9ac7-4513-86af-373a3fe95f56

Åbningstider

Telefon:

Alle dage fra 08.00 – 16.00

Mails besvares alle dage. Benyt
​formularen her eller mail: karen@lundsgaardkoreskole.dk

Om Lundsgaard Køreskole

Hos Lundsgaard Køreskole tilbyder jeg et trygt og professionelt undervisningsforløb til kørekort kategori B.

På Lundsgaard Køreskole kan du gennem mit grundige undervisningsforløb, have kørekort inden for 3 måneder.