​Teori, Kørsel, Førstehjælp & Lægeattest

​Teoriundervisning

​​Jeg bruger projektor og underviser med PowerPoint som jeg selv har lavet og tilrettelagt. Jeg tegner og underviser ved tavle og inddrager nyheder og oplevelser fra hverdagen. Jeg bruger indimellem små film klip, for at gøre teorien afvekslende og levende. I den personlige undervisning inddrager jeg både kørsel og teori. Jeg foretrækker denne undervisning, da det er vigtigt at teori og kørsel hører sammen. Du får mere forståelse for kørslen når teorien er med.

Du har mulighed for at stille spørgsmål og få repeteret den teori du er usikker på. Du kan dele oplevelser med de øvrige på holdet. En hyggelig og sjov måde at få lært det lidt tørre stof på. Du får en undervisningsplan, så du ved hvornår der er teoriundervisning og hvornår du er færdig med teorien og klar til at gå til teoriprøve.

Lundsgaard Køreskole

​Teoriundervisningen foregår Nedermarken 9, Ørsbjerg

​Kørsel

​Køretimerne tilrettelægger vi, så du ikke får meget fravær fra dine daglige aftaler. Så vidt det er muligt vil jeg hente og bringe dig, når du skal ud at køre. Når du skal på manøvrebane og køreteknisk anlæg skal du regne med at det bliver i dagtimerne. Du får det at vide i god tid, så du kan tilrettelægge din tid.

Lægeattest

​Inden du skal til teoriprøve, skal du have en lægeattest ved lægen.

Du skal have et pasbillede med, som lægen skal skrive bagpå.

Førstehjælp

​Det er et lovkrav at du skal have et færdselsrelateret førstehjælpskursus, inden du kan gå op til teoriprøve. Baggrunden er at der hvert år dør eller kvæstes flere tusinde og ca. 3.500 personer får hjertestop udenfor sygehuset. En hurtig indsats kan redde menneskeliv.

Kurset består af 8 timers undervisning, som afvikles samme dag. Som regel lørdag eller søndag.

Kurset koster ca. 550,00 kr.

​Når du starter i Lundsgaard Køreskole, snakker vi meget mere om dette, og jeg kan hjælpe dig med at finde et kursus.​

Tilmeld dig holdstart i dag hos Lundsgaard Køreskole

Udfyld formularen herunder for tilmelding til kommende holdstart.

Venligst acceptér, at vi indsamler de indtastede data *
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

kontakt lundsgaard køreskole

Information om holdstart og tilmelding

Du er meget velkommen til at ringe til mig på telefon +45 6016 1430 og få en snak om de ting du er interesseret i at høre mere om. Vil du hellere maile, kan du få svar inden for en dag. Send en e-mail til karen@lundsgaardkoreskole.dk. Ønsker du at tilmelde dig undervisning i min køreskole, skal du udfylde formularen.

Telefon:

Adresse:

​​Nedermarken 9, 5560 Aarup

2aefff1a-9ac7-4513-86af-373a3fe95f56

Telefon:

Alle dage fra 08.00 – 16.00

Mails besvares alle dage. Benyt
​formularen her eller mail: karen@lundsgaardkoreskole.dk

Om Lundsgaard Køreskole

Hos Lundsgaard Køreskole tilbyder jeg et trygt og professionelt undervisningsforløb til kørekort kategori B.

På Lundsgaard Køreskole kan du gennem mit grundige undervisningsforløb, have kørekort inden for 3 måneder.